1. Wprowadzenie
Firma Tenorshare Technology i jej oddziały ("Tenorshare") zobowiązuje się do poszanowania i ochrony prywatności gromadzonych przez nas danych osobowych. Prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższą Polityką prywatności (zwaną dalej "Polityką") aby ułatwić zrozumienie, jakie dane gromadzimy, dlaczego je gromadzimy i co z nimi robimy.
Niniejsze zasady dotyczą danych osobowych gromadzonych przez wszystkie witryny internetowe, produkty i usługi firmy Tenorshare. Zobowiązujemy się do przetwarzania danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Dane są przetwarzane wyłącznie na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych ("RODO").
2. Jakie dane osobowe gromadzimy
2.1 Dane osobowe związane z Twoją wizytą na naszej stronie internetowej, zakupem i korzystaniem z naszych produktów
(1) Dane zbierane podczas odwiedzania naszej strony internetowej
Kiedy użytkownik odwiedza naszą stronę internetową, zbieramy kliknięcia użytkownika na stronie, odwiedzone strony, datę i godzinę wizyty użytkownika na stronie oraz jego źródło. W większości przypadków takie zbiory są gromadzone anonimowo.
Możemy udostępniać informacje o użytkowniku zaufanym stronom trzecim, które przestrzegają zobowiązań firmy Tenorshare w zakresie ochrony prywatności użytkownika. W celu zachowania zgodności z obowiązującym prawem lub w odpowiedzi na ważne procedury prawne możemy również ujawnić dane osobowe użytkownika organom ścigania lub innym agencjom rządowym.
(2) Dane, które nam przekazujesz
Dane osobowe, które zbieramy za pośrednictwem formularza gromadzenia danych w procesie zakupu lub innych procesach, obejmują: imię i nazwisko, zdjęcie profilowe, wykształcenie, płeć, wiek, kraj, adres e-mail, adres pocztowy, kod pocztowy, numer telefonu, informacje o płatnościach (informacje o karcie kredytowej/informacje o karcie debetowej lub inne informacje o płatnościach/rachunku), nazwę i branżę firmy, dane o Twoim koncie, informacje o obsłudze klienta.
(3) Dane zbierane podczas korzystania z naszych produktów
Posiadamy różne rodzaje produktów, a różne produkty mogą gromadzić różne dane. Ogólnie rzecz biorąc, jeśli korzystasz z naszych produktów, możemy zbierać następujące dane:
- Numer seryjny Twojego produktu;
- Zbieramy informacje na temat produktów, z których korzystasz i Twojego korzystania z nich, w tym między innymi dane dotyczące uruchomienia, informacje o użyciu funkcji, kliknięcia stron i operacje oraz informacje o rejestracji;
- Informacje o Twoim urządzeniu lokalnym, w tym między innymi model urządzenia i informacje o konfiguracji, system operacyjny, wersja oprogramowania, adres MAC, adres IP, informacje z dziennika operacji, rozmiar i format obsługiwanego pliku itp.;
- Dziennik działań produktu desktopowego, raport o awarii itp. Gdy użytkownik doświadczy awarii podczas korzystania z produktu, zapytamy go, czy chce wysłać do nas oryginalny dokument w celu potwierdzenia przyczyny awarii i rozwiązania problemu awarii. Tylko za zgodą użytkownika będziemy gromadzić informacje o oryginalnym dokumencie użytkownika;
- Dziennik zdarzeń związanych z produktami internetowymi. Za każdym razem, gdy odwiedzasz stronę internetową, Twoja przeglądarka wysyła pewne informacje do naszego serwera. Informacje te są automatycznie rejestrowane przez nasz serwer. Plik dziennika serwera zawiera następujące informacje: Adres IP, typ przeglądarki, żądanie z przeglądarki, strona odsyłająca lub wychodząca, liczba kliknięć, strona logowania, adres URL, przeglądana strona i inne powiązane informacje.
2.2 Informacje o plikach cookie
Dane osobowe, które zbieramy za pośrednictwem formularza gromadzenia danych w procesie zakupu lub innych procesach, obejmują: imię i nazwisko, zdjęcie profilowe, wykształcenie, płeć, wiek, kraj, adres e-mail, adres pocztowy, kod pocztowy, numer telefonu, informacje o płatnościach (informacje o karcie kredytowej/informacje o karcie debetowej lub inne informacje o płatnościach/rachunku), nazwę i branżę firmy, dane o Twoim koncie, informacje o obsłudze klienta.
Pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć zachowanie użytkowników, informują nas, które części naszych stron internetowych ludzie odwiedzili, a także ułatwiają i mierzą skuteczność reklam i wyszukiwań internetowych. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookie były zapisywane podczas odwiedzania naszej strony, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak, aby uniemożliwić ich zapisywanie. Tym samym jednak, użytkownik może nie mieć pełnego dostępu do wszystkich stron internetowych.
3. Do jakich celów wykorzystujemy zebrane informacje
Możemy wykorzystywać Twoje dane osobowe do:
- Niezbędnych do realizacji funkcji produktu;
- Weryfikacji tożsamości użytkownika w celu realizacji zamówienia lub świadczenia usług powiązanych;
- Jest to niezbędne do zawarcia przez użytkownika umowy z Tenorshare, abyśmy mogli uzyskać niezbędne informacje w celu identyfikacji i wysłania rachunków do użytkownika oraz naliczania opłat zgodnie z metodą płatności uzgodnioną przez użytkownika;
- Dostarczanie spersonalizowanych informacji;
- Udostępnienie Tenorshare Twojego adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie powiadomień na Twój adres e-mail, aby poinformować Cię o naszych najnowszych informacjach o produktach, aktualizacjach oprogramowania, akcjach promocyjnych i obsłudze posprzedażowej. Jeśli nie chcesz otrzymywać tych informacji, możesz w każdej chwili opuścić naszą listę mailingową;
- Wewnętrznych statystyk i analiz firmy Tenorshare.;
- Do celów zarządzania zwrotami;
- Innych zastosowań za Twoją zgodą.
4. W jaki sposób ujawniamy Twoje dane osobowe
Będziemy obchodzić się z Twoimi danymi osobowymi w sposób ostrożny i poufny, a także przekazywać je osobom trzecim tylko w zakresie podległym nam i nie przekraczać tego zakresu. Nie będziemy udostępniać, sprzedawać, wynajmować ani handlować danymi osobowymi z osobami trzecimi w celach promocyjnych.
- Ujawnienie informacji po uzyskaniu Twojej wyraźnej, uprzedniej zgody. Z wyprzedzeniem poinformujemy Cię o celu publicznego ujawnienia informacji oraz rodzaju ujawnianych informacji. Po uzyskaniu Twojej wyraźnej zgody, publicznie ujawnimy informacje uprawnione do ujawnienia;
- Firmy partnerskie: Informacje o użytkowniku mogą być udostępniane w ramach firm stowarzyszonych z Tenorshare, ale firma udostępnia niezbędne dane osobowe tylko w celu zapewnienia użytkownikowi funkcji i usług związanych z produktem w witrynie internetowej Tenorshare i jest związana celem niniejszej polityki prywatności;
W celu dostarczenia produktów i usług, o które prosisz, musi być udostępniony zaufanym stronom trzecim w celu współpracy w ramach projektu, ale będziemy udostępniać Twoje dane osobowe tylko dla celów prawnych, zgodnych z prawem, koniecznych, specyficznych i jasnych, a także udostępniać i dostarczać tylko dane osobowe niezbędne do świadczenia usługi. Nasi partnerzy nie mają prawa wykorzystywać udostępnionych danych osobowych w żadnym innym celu. Do naszych partnerów należą następujące rodzaje:
- a. Dostawcom towarów lub usług technicznych. Możemy udostępniać Twoje dane osobowe stronom trzecim, które wspierają nasze funkcje. Te wsparcia obejmują usługi płatnicze, przetwarzanie danych itp. Celem udostępniania przez nas tych informacji jest realizacja podstawowych funkcji zakupowych naszych produktów i usług. Na przykład musimy udostępnić numer zamówienia i kwotę zamówienia instytucji płatniczej będącej stroną trzecią w celu potwierdzenia instrukcji płatniczych i zakończenia płatności itp.;
- b. Handlowcy będący stronami trzecimi. Musimy udostępnić informacje o Twoim zamówieniu i niezbędne informacje związane z transakcją handlowcom zewnętrznym, aby spełnić Twoje potrzeby związane z zakupem towarów lub usług od nich, a także zachęcić ich do realizacji kolejnych usług posprzedażowych.;
- Zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa lub wymogami instytucji administracyjnych i sądowych, aby ujawnić osobom trzecim, instytucjom administracyjnym i sądowym, będziemy również przeprowadzać odpowiednie przeglądy i dostarczać rozsądne informacje na temat tego wymogu.;
- Jeśli jesteś uprawnionym do składania skarg dotyczących własności intelektualnej i złożyłeś skargę, powinieneś ujawnić ją pozwanemu na jego prośbę, aby obie strony mogły zająć się ewentualnymi sprawami dotyczącymi praw;
- Bezpośrednio związane z bezpieczeństwem narodowym, bezpieczeństwem obrony narodowej, dochodzeniem karnym, ściganiem, procesem, wyrokiem, egzekucją, społecznym bezpieczeństwem publicznym i interesami;
- Jakikolwiek wyciek danych osobowych użytkowników w wyniku ataków hakerów, włamań wirusów komputerowych i innych zdarzeń o charakterze siły wyższej;
- Inne ujawnienia uznane za stosowne zgodnie z prawem, przepisami lub polityką strony internetowej;
5. Jak chronimy Twoje dane osobowe
Zastosowaliśmy standardowe w branży środki ochrony bezpieczeństwa w celu ochrony podanych przez Ciebie danych osobowych, aby zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi, publicznemu ujawnieniu, wykorzystaniu, modyfikacji, uszkodzeniu lub utracie danych. Podejmiemy wszelkie uzasadnione i wykonalne środki w celu ochrony Twoich danych osobowych i zapewnienia, że zebrane informacje są wykorzystywane wyłącznie do celów określonych w niniejszej polityce prywatności.
Podejmiemy wszelkie rozsądne i wykonalne środki, aby zapewnić, że nie są zbierane nieistotne dane osobowe. Obiecujemy, że czas przechowywania Twoich danych osobowych będzie zawsze w rozsądnym i niezbędnym okresie wymaganym przez prawo lub do realizacji funkcji produktu i usług. Podczas korzystania przez Państwa z naszych produktów i usług będziemy przechowywać Państwa dane osobowe niezbędne do dostarczenia Państwu naszych produktów i usług. Jeśli użytkownik złoży wniosek o anulowanie konta, usuniemy lub zanonimizujemy jego dane osobowe w ciągu 15 dni od anulowania konta..
W niefortunnym przypadku incydentu związanego z bezpieczeństwem danych osobowych, niezwłocznie poinformujemy Cię zgodnie z wymogami przepisów prawa i regulacji: o podstawowej sytuacji i możliwym wpływie incydentu bezpieczeństwa, o środkach usuwania, które podjęliśmy lub podejmiemy, oraz o tym, co możesz samodzielnie zapobiec i zmniejszyć ryzyko Sugestie, środki zaradcze dla Ciebie itp. Niezwłocznie poinformujemy Cię o istotnej sytuacji incydentu za pomocą poczty elektronicznej, listu, telefonu, powiadomienia push itp. Jeśli trudno jest poinformować podmiot danych osobowych jeden po drugim, przyjmiemy rozsądny i skuteczny sposób wydania komunikatu. Jednocześnie będziemy proaktywnie zgłaszać obsługę incydentów bezpieczeństwa danych osobowych zgodnie z wymogami organów regulacyjnych.
Po usunięciu konta przestaniemy dostarczać produkty i usługi oparte na tym koncie oraz usuniemy odpowiadające mu dane osobowe bez specjalnych wymogów prawnych.
Możesz skontaktować się z nami pod adresem [email protected], aby złożyć wniosek o anulowanie konta.
6. Przekazywanie danych osobowych
Tenorshare przekazuje zebrane dane osobowe do odbiorców zlokalizowanych poza Unią Europejską. Te miejsca docelowe mogą nie posiadać praw chroniących dane osobowe użytkowników jak Unia Europejska.
Tenorshare zapewnia, że dane osobowe użytkowników przetwarzane przez Tenorshare lub jej dostawców i partnerów działających poza Unią Europejską są bezpiecznie przetwarzane i chronione przed nieautoryzowanym dostępem, utratą lub zniszczeniem, nielegalnym przetwarzaniem oraz wszystkim, co jest niezgodne z niniejszą polityką prywatności. Cel polityki obsługi niezgodnej z przepisami.
- Tenorshare może przekazać adres e-mail użytkownika i inne niezbędne informacje (takie jak imię i nazwisko) nieoczekiwanym zewnętrznym dostawcom usług wysyłania wiadomości e-mail w Unii Europejskiej w celu wysyłania promocyjnych wiadomości e-mail;
- Tenorshare może przekazać informacje dotyczące płatności do firmy przetwarzającej płatności poza UE w celu przetworzenia transakcji;
- Tenorshare może korzystać z plików cookie i narzędzi śledzących innych firm (takich jak AdWords, Bing, bugsplat, Criteo, discus, fabric, Facebook, FireBase, Flurry, Google Analytics, Hotjar, LinkedIn, Pardot, Quora) w celu śledzenia informacji o tym, jak użytkownicy korzystają z witryny internetowej i produktów, takie dane dotyczące korzystania z witryny internetowej i produktów mogą być wysyłane i przechowywane na serwerach innych firm znajdujących się poza Unią Europejską. Takie pliki cookie i narzędzia śledzące stron trzecich mogą wysyłać dane śledzące lub raporty analityczne do Tenorshare w wyżej wymienionych celach. Większość plików cookie i narzędzi śledzących innych firm przetwarza dane osobowe użytkownika w sposób anonimowy;
- Tenorshare może przechowywać zebrane dane osobowe na serwerze wynajętym od dostawcy serwera;
- Firma Tenorshare może przekazać odpowiednie dane osobowe użytkownika do mediów społecznościowych poza Europą, forów internetowych innych firm, innych platform marketingowych i dostawców usług, którzy wykonali odpowiednie usługi;
- Firma Tenorshare może przekazać odpowiednie dane osobowe użytkownika dostawcom usług monitorowania i zapobiegania oszustwom spoza Unii Europejskiej w celu realizacji powiązanych usług;
7. Partnerzy biznesowi i dostawcy usług trzecich
Czasami Tenorshare może udostępnić pewne dane osobowe zewnętrznym podmiotom przetwarzającym karty kredytowe w celu realizacji zamówień klientów i dostarczenia produktów.
Tenorshare korzysta z bezpiecznego serwera obsługiwanego przez MyCommerce, Share-it i inne firmy przetwarzające karty kredytowe, które szyfrują wszystkie dane osobowe klientów przed wysłaniem ich do nas, w tym imię i nazwisko, adres, numer karty kredytowej, datę ważności karty kredytowej itp. Szyfrowanie działa, aby zapobiec złośliwemu użyciu Twoich danych osobowych. Informacje o Twojej karcie kredytowej są wykorzystywane tylko do transakcji online.
MyCommerce
MyCommerce oferuje samoobsługową platformę SaaS eCommerce wspierającą sprzedaż oprogramowania dla B2B lub B2C z prawie 25-letnim doświadczeniem w branży. Tenorshare korzysta z MyCommerce, aby zapewnić Ci bardzo bezpieczne i szybkie zakupy online. Sprawdź Politykę prywatności MyCommerce.
Share-it
Share-it oferuje łatwe i szybkie rozwiązanie do sprzedaży oprogramowania i produktów cyfrowych online globalnie. Sprawdź Politykę prywatności Share-it.
Paddle
Paddle oferuje samoobsługową platformę SaaS eCommerce wspierającą sprzedaż oprogramowania dla B2B lub B2C. Sprawdź Politykę prywatności Paddle.
8. Polityka prywatności dzieci
W celu ochrony prywatności dzieci firma Tenorshare nie zezwala dzieciom poniżej 13 roku życia na rejestrację i korzystanie z naszych usług. Nie zbieramy żadnych informacji od dzieci poniżej 13 roku życia. Prosimy dzieci poniżej 13 roku życia o nieprzysyłanie nam żadnych informacji umożliwiających identyfikację, takich jak adres e-mail, imię i nazwisko, numer kontaktowy czy adres. Jeśli uzyskamy dane osobowe od dziecka w wieku poniżej 13 lat bez zgody rodziców, usuniemy uzyskane informacje tak szybko, jak to możliwe. Użytkownicy, którzy uważają, że przechowujemy informacje o dzieciach w wieku poniżej 13 lat, prosimy o kontakt z nami pod adresem [email protected].
Jeśli jesteś opiekunem osoby niepełnoletniej, gdy masz jakiekolwiek pytania dotyczące danych osobowych osoby niepełnoletniej, której jesteś opiekunem, skontaktuj się z nami poprzez powyższe dane kontaktowe.
9. Twoje prawa
Jeśli przepisy prawa obowiązujące w Twojej jurysdykcji przewidują następujące prawa, możesz je mieć i możesz skonsultować się z doradcą prawnym. Zgodnie z RODO, mieszkańcy UE mają następujące prawa.
- Prawo do zostania poinformowanym: Użytkownicy mają prawo do uzyskania jasnych, przejrzystych i zrozumiałych informacji o tym, jak Tenorshare gromadzi i wykorzystuje dane osobowe oraz o przysługujących im prawach. Dlatego Tenorshare udostępnia użytkownikom informacje zawarte w niniejszej polityce prywatności.
- Prawo dostępu: Użytkownicy mają prawo dostępu do swoich danych osobowych (jeśli Tenorshare je przetwarza) oraz do niektórych innych informacji (podobnych do informacji zawartych w niniejszej polityce prywatności).
- Prawo do korekty: Jeśli dane osobowe są niedokładne lub niekompletne, użytkownicy mają prawo do poprawienia swoich danych osobowych.
- Prawo do usunięcia danych: To "prawo do zostania zapomnianym" pozwala użytkownikom zażądać usunięcia lub usunięcia ich danych osobowych bez istotnego powodu, aby nadal korzystać z usług Tenorshare. Nie jest to ogólne prawo do usunięcia danych; istnieją wyjątki.
- Prawo do ograniczenia przetwarzania: W niektórych przypadkach użytkownicy mają prawo do "zablokowania" lub zakazania dalszego wykorzystywania ich danych osobowych.
- Prawo do przenoszenia danych: Użytkownik ma prawo otrzymać dane osobowe przekazane firmie Tenorshare w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym i nadającym się do odczytu maszynowego formacie oraz ma prawo do przekazania tych danych innemu administratorowi.
- Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania: Użytkownicy mają prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych w dowolnym momencie w oparciu o ich konkretne okoliczności.
- Prawo do złożenia skargi: Użytkownicy mają prawo do złożenia skargi do krajowego organu nadzorczego (we Francji - CNIL) w związku ze sposobem, w jaki Tenorshare przetwarza lub przetwarzał ich dane osobowe.
- Prawo do wycofania zgody: Jeśli użytkownik wyraził zgodę na określone przetwarzanie jego danych osobowych przez Tenorshare, ma on prawo w każdej chwili wycofać swoją zgodę. Jeśli użytkownik to zrobi, nie oznacza to, że wszystko, co Wondershare robi z danymi osobowymi użytkownika za jego zgodą, jest nielegalne).
- Prawo do zdefiniowania instrukcji: Użytkownicy mają prawo do zdefiniowania ogólnych lub szczegółowych instrukcji dotyczących przechowywania, usuwania i wykorzystywania ich danych osobowych po śmierci.
10. Dodatkowe informacje o usłudze iCareFile
W przypadku informacji ujawnianych przez użytkownika w dowolnej witrynie internetowej połączonej z witryną iCareFiles nasza polityka prywatności nie będzie już obowiązywać. Działania użytkownika na innych stronach internetowych połączonych z naszą witryną są regulowane przez zasady i warunki danej witryny i należy zapoznać się z tymi warunkami i zasadami przed ujawnieniem danych osobowych.
Nasza strona internetowa znajduje się w Stanach Zjednoczonych, a nasze usługi są świadczone przez Stany Zjednoczone. Niektóre informacje będą przechowywane na serwerach w wielu innych krajach/regionach na "dyskach w chmurze" lub innych podobnych rozproszonych platformach hostingowych. Jeśli jesteś użytkownikiem odwiedzającym naszą stronę lub usługę z Unii Europejskiej, Azji lub innego regionu, przepisy dotyczące gromadzenia, wykorzystywania i ujawniania danych osobowych regulowane przez ich prawo różnią się od przepisów obowiązujących w Stanach Zjednoczonych. Należy pamiętać, że użytkownik przekazuje dane osobowe poza jurysdykcję swojego kraju/regionu, a podając swoje dane osobowe, wyraża zgodę na przekazanie swoich danych osobowych do Stanów Zjednoczonych i innych jurysdykcji wymienionych powyżej oraz wyraża zgodę na wykorzystanie przez nas swoich danych osobowych zgodnie z niniejszą polityką.
Po autoryzacji iCareFiles uzyskuje dostęp tylko do dysków w chmurze (Google Drive, Dysk Google, dane w Google Photos, OneDrive, Dropbox itp.). Nie przechowujemy danych użytkownika, nie analizujemy danych użytkownika i nie udostępniamy danych użytkownika. Wszystkie operacje na danych użytkownika są oparte na interfejsie API udostępnianym przez dysk w chmurze. Dlatego iCareFiles działa jedynie jako swoisty pomost między dyskami w chmurze, a także pomost między użytkownikami a dyskami w chmurze.
Użytkownicy mogą skontaktować się z nami pod adresem [email protected], aby sprawdzić i zaktualizować informacje przechowywane w iCareFiles.
11. Zmiany w niniejszej Polityce Prywatności
Firma Tenorshare zastrzega sobie prawo do aktualizacji lub zmiany niniejszej Polityki w dowolnym momencie. Wszelkie zmiany, które możemy wprowadzić do naszej polityki prywatności w przyszłości, zostaną opublikowane na tej stronie i, w stosownych przypadkach, powiadomione o nich za pośrednictwem różnych sposobów, takich jak zamieszczenie powiadomienia na naszych stronach internetowych lub dostarczenie powiadomienia bezpośrednio do użytkownika.
W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta w celu uzyskania pomocy. Dziękujemy.
12. Jak się z nami skontaktować
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, komentarze lub sugestie dotyczące niniejszej polityki prywatności lub danych osobowych, skontaktuj się z nami w następujący sposób (ogólnie rzecz biorąc, odpowiemy w ciągu 10 dni, dziękujemy):
- Proszę wejść do naszego centrum obsługi klienta, aby uzyskać pomoc;
- E-mail do obsługi klienta: [email protected];