Jak anulować subskrypcję (płatność cykliczną)

Aby szybko anulować subskrypcję, możesz zawsze skontaktować się z naszym zespołem. Odpowiemy w ciągu 48 godzin.

Na różnych platformach musisz wykonać różne kroki. Wybierz platformę, której użyłeś/aś do zamówienia subskrypcji i postępuj zgodnie z instrukcją, aby ją anulować.

Jak anulować subskrypcję przez MyCommerce

Możesz poprosić o pomoc w MyCommerce, aby anulować subskrypcję, albo anulować ją bez pomocy, zgodnie z instrukcją poniżej:

1. Zaloguj się na konto MyCommerce używając linku poniżej.

https://account.mycommerce.com/

log in my account

Uwaga: Jeżeli nie masz hasła, kliknij link “Poproś o login/hasło”, aby zresetować. Postępuj zgodnie z instrukcją, następnie zaloguj się ponownie.

2. Znajdź numer zamówienia, dla którego chcesz anulować subskrypcję.

order number

3. Znajdź czerwony przycisk do anulowania tego zamówienia.

cancel button

4. Kliknij Tak, aby potwierdzić anulowanie.

yes

5. Zocaczysz informację, że Twoja subskrypcja została anulowana.

how to cancel subscriptions on iphone

6. Na koniec otrzymasz e-mail powiadamiający, że Twoja subskrypcja została anulowana.

2. Jak anulować subskrypcję przez PayPal

Wykonaj poniższe kroki:

  • Zaloguj się na konto PayPal przez www.paypal.com.
  • Kliknij ikonkę Ustawień.
  • Kliknij Płatności.
  • Kliknij Zarządzaj płatnościami cyklicznymi w zakładce “Płatności cykliczne”.
  • Wybierz sprzedawcę, u którego chcesz anulować umowę, następnie kliknij Anuluj.
  • Kliknij Usuń profil, aby potwierdzić.

Możesz dowiedzieć się więcej na stronie pomocy PayPal: https://www.paypal.com/us/smarthelp/article/how-do-i-cancel-a-subscription-faq577

3. Jak anulować subskrypcję przez Paddle

Możesz przejść do paddle.net lub skontaktować się z [email protected], aby anulować subskrypcję. Możesz również skontaktować się z zespołem pomocy Tenorshare, aby anulować dalszą subskrypcję.

4. Co zrobić, jeżeli zamówienie zostało odnowione automatycznie?

Ze względu na ograniczenia systemu opłata za subskrypcje jest bezzwrotna. Przed dokonaniem płatności w Koszyku zobaczysz plan subskrypcji i “Odnawianie: Automatycznie”. Przed odnowieniem zamówienia platforma płatności wysyła e-mail z przypomnieniem, aby dać Ci czas na anulowanie subskrypcji.

Nie możemy wiedzieć, czy ten e-mail został zignorowany, czy też został oznaczony jako SPAM. Z tych powodów nie możemy zwrócić opłaty po odnowieniu zamówienia..

Aby uniknąć dalszych płatności cyklicznych, anuluj subskrypcję na czas. Jeżeli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami.