Aby szybko anulować subskrypcję, możesz zawsze skontaktować się z naszym zespołem. Odpowiemy w ciągu 48 godzin.
Na różnych platformach musisz wykonać różne kroki. Wybierz platformę, której użyłeś/aś do zamówienia subskrypcji i postępuj zgodnie z instrukcją, aby ją anulować.
Możesz poprosić o pomoc w MyCommerce, aby anulować subskrypcję, albo anulować ją bez pomocy, zgodnie z instrukcją poniżej:
1. Zaloguj się na konto MyCommerce używając linku poniżej.
https://account.mycommerce.com/
Uwaga: Jeżeli nie masz hasła, kliknij link “Poproś o login/hasło”, aby zresetować. Postępuj zgodnie z instrukcją, następnie zaloguj się ponownie.
2. Znajdź numer zamówienia, dla którego chcesz anulować subskrypcję.
3. Znajdź czerwony przycisk do anulowania tego zamówienia.
4. Kliknij Tak, aby potwierdzić anulowanie.
5. Zocaczysz informację, że Twoja subskrypcja została anulowana.
6. Na koniec otrzymasz e-mail powiadamiający, że Twoja subskrypcja została anulowana.
Wykonaj poniższe kroki:
Możesz dowiedzieć się więcej na stronie pomocy PayPal: https://www.paypal.com/us/smarthelp/article/how-do-i-cancel-a-subscription-faq577
Możesz przejść do paddle.net lub skontaktować się z [email protected], aby anulować subskrypcję. Możesz również skontaktować się z zespołem pomocy Tenorshare, aby anulować dalszą subskrypcję.
Ze względu na ograniczenia systemu opłata za subskrypcje jest bezzwrotna. Przed dokonaniem płatności w Koszyku zobaczysz plan subskrypcji i “Odnawianie: Automatycznie”. Przed odnowieniem zamówienia platforma płatności wysyła e-mail z przypomnieniem, aby dać Ci czas na anulowanie subskrypcji.
Nie możemy wiedzieć, czy ten e-mail został zignorowany, czy też został oznaczony jako SPAM. Z tych powodów nie możemy zwrócić opłaty po odnowieniu zamówienia..
Aby uniknąć dalszych płatności cyklicznych, anuluj subskrypcję na czas. Jeżeli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami.